Queixes i suggeriments
Descripció
Aquest tràmit us permet presentar la queixa o suggeriment que considereu oportuns sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, així com les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Requisits a complir:
No cal complir cap requisit específic.
Temps de resolució
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud.
Qui el pot demanar
La persona interessada o afectada pel tràmit o bé un/a representant degudament autoritzat/da o acreditat/da.
Procediment per iniciar el tràmit
Per Internet
Ompliu el següent formulari
Iniciar el tràmit
Presencialment
On es pot fer
Més informació
Normativa general:
- Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
- Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya.
Normativa Local:
- Efectes del silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla.
Normativa reguladora del silenci administratiu:
- Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Llei 26/2010, de 3 d'agost, de Règim Jurídic i de Procediment de les Administracions Públiques de Catalunya.
Comparteix aquesta pàgina: